Valgfag & fritidstilbud

På Vordingborg Fri Fagskole har alle elever mulighed for at vælge mellem valgfag og fritidstilbud.
Vores mål er at give eleverne en alsidig og inspirerende skolegang, hvor de både kan udvikle deres faglige færdigheder og personlige interesser.

Valgfag
Eleverne kan vælge mellem forskellige valgfag, som dækker en bred vifte af emner. Disse fag er designet til at give eleverne mulighed for at fordybe sig i specifikke områder, som de finder særligt interessante eller relevante for deres fremtidige uddannelses- og karrierevalg.

Fritidstilbud
Ud over de skemalagte fag tilbyder vi også fritidstilbud, som eleverne kan deltage i om eftermiddagen og aftenen. Disse aktiviteter giver eleverne en mulighed for at engagere sig i forskellige hobbyer og interesser i en mere afslappet og social ramme.

Vi lægger stor vægt på, at eleverne kan udforske og udvikle deres talenter i både faglige og fritids mæssige sammenhænge. Vi tror på, at en alsidig uddannelse skaber grundlaget for et rigt og meningsfuldt liv.

Vi glæder os til at byde dig velkommen og hjælpe dig med at finde de fag og aktiviteter, der passer bedst til dine interesser og ambitioner!